BioGest.es                         Centre de Reproducció Humana       Ecografia 4D:
Galería Evolutiva. Biogest Tlf:      +34 977 320 033  
Fax:    +34 977 326 300  
Contactar amb Biogest

L'Ecografia 4D :

Biogest,en la línia de incorporar nova tecnologia en el tractament dels seus pacients, ofereix la possibilitat de fer ecografies en 4 dimensions, que ens proporciona una imatge ultrasònica volumètrica a temps real, que permet obtenir una representació fotogràfica en volum del fetus humà dins l'úter.
Es pot realitzar en qualsevol moment de l'embaràs, però realment les imatges més espectaculars s'obtenen entre la setmana 28 i 35.

8 setmanes
12 setmanes

L'any 1968 es va introduir l'ecografia en el camp de la Obstetrícia i Ginecologia.

L'any 1983, representa un gran avanç, amb la introducció de l'ecografia transvaginal, i cinc anys més tard amb el Doppler color i energia.

16 setmanes
21 setmanes
És al 1994 quan es comença a aplicar la tridimensió en ecografia. Si bé és cert que en els seus inicis era una tècnica tediosa i de difícil elaboració, avui gràcies a la tecnologia software s'aconsegueixen molt bones imatges en pocs segons.

Estem convençuts de que seguint amb l'evolució històrica dels avanços ecogràfics, falten pocs anys fins que tots els ecògrafs disposin d'aquest sistema.

32 setmanes
34 setmanes
L'objectiu d'una exploració ultrasònica de tipus volumètric és l'obtenció d'una representació fotogràfica del fetus humà “in utero”. La 4D és una nova tecnologia que emergeix amb gran intensitat, força i potencial en Obstetrícia i Ginecologia.

La visió de la imatge volumètrica obre possibilitats de futur, que considerem que revolucionaran la nostra especialitat, fonamentalment en el diagnòstic de malformacions fetals.